kosong.

Assalamualaikum and Hi,

Macam lama ja aku tak tulis kat sini. Hehe. Sibuk.
Okay lupakan tu.

Hampa pernah  rasa kosong tak? Hmm i mean, rasa mcm something in you is missing, you feel ada benda yang kurang.

Aku tgh rasa mcm tu skrg. Dan aku tgh cari sebabnya.

Mungkin aku jauh dari Tuhan? Aku cuba dekatkan diri dgn Dia dan aku yakin tu bukan sbbnya.
Mungkin hidup aku bosan? Tak, aku cuba isi dgn perkara yg buat aku rasa bahagia.
Mungkin aku homesick? Aku contact ja ngn family aku, lgpun aku dah 6 bulan lebih kt sini tkkn homesick lg.

Bila aku terfikir balik, mungkin aku ada gaduh dgn org, or buat org sakit hati kot?
Mungkin. Hmm mungkin tu sebabnya.
Yeah, aku pasti tu sebab dia.

Kadang2 aku terlalu fikirkan perasaan sendiri sampai tak fikir apa org lain rasa.
Kadang2 aku nak betulkan keadaan tp tak kena cara smpi ada yg terluka.
Kadang2 aku jadi selfish, dan biar ja kt org lain.

Mcm2 yg bpusing dlm kepala aku,
Berperang dgn diri sendiri, dan perasaan aku.

Apa la yg patut aku buat utk betulkan keadaan, dan buat hati ni dh tak rasa kosong lg?
Entah. Aku buntu. Aku harap Dia akan bg aku kekuatan dan tunjukkan jalan utk aku buat baik dgn org.

Aku pun manusia yg ada hati yg rapuh dan sng terluka.
Yg mudah terasa dgn org lain jugak.
Tp hati aku dh immune ngn semua tu.
Mybe dh smpi masa aku mengalah, buat baik dgn org.
Sbb aku fhm erti sakit tu.

p/s: Sesiapa pun yg baca ni, im sorry fr every wound and scars tht ive made in ur heart.

No comments:

Post a Comment